Соціальний проект для дітей з вадами слуху
10-денний творчо-соціальний проект для 30 підлітків.  Половина з яких - діти з порушенням слуху. Інші - підлітки з дитячих будинків сімейного типу. Разом діти навчаться створювати пластичні перформанси під керівництвом фахівців. Пластичні міні-етюди побачать юні глядачі дитячих закладів Києва. Сумісна творча праця дітей обох груп на актуальну для глухих дітей тему: проблеми комунікації в родинах підлітків – об’єднає дітей та змусить винаходити нові, креативні форми спілкування.
Платформою для інтеграції обох груп в соціум є розроблена унікальна творча програма: щоденні заняття акторською майстерністю, сценічним рухом, пантомімою, уроки жестової від глухих дітей, тощо.
__________________________________________________
10-day creative and social project for 30 teenagers. Half of which are children with hearing impairment. Others - teens from orphanages of a family type. Together, children will learn to create plastic performance under the guidance of specialists. Young minions will see the plastic mini-sketches of Kyiv's children's institutions. The coherent creative work of the children of both groups on the topic of deaf children: the problems of communication in the families of adolescents - will unite children and force to invent new, creative forms of communication.

A platform for integration of both groups into the society is the unique creative program developed.

ПАРТНЕРИ

Творчий проект "Планета Тиші" 
За даними ЮНІСЕФ на 2018 рік в нашій країні нараховується 312 000 дітей, віком від 10 до 16 років, з різними вадами слуху. Розвитком цих дітей зараз займається всього близько 60 спеціалізованих навчальних закладів.

Сьогодні в Україні гостро стоїть проблема соціальної адаптації та інтеграції в суспільство глухих і слабочуючих дітей. Після закінчення корекційних шкіл, навіть маючи творчі здібності,  вони пробують себе в обмеженому колі професій: пакувальники, моляри, прибиральники, столяри, швачки. За радянських часів «інвалідів» соромилися і намагалися ізолювати від суспільства. Їх невпевненість в собі і сьогодні часто стає перешкодою на шляху самореалізації.

Схожі проблеми є і у дітей, які виховуються в дитячих будинках. Вони також замкнуті у своїй соціальній групі, погано адаптовані до життя, у них часто немає мотивації до навчання, пізнання нового і саморозвитку, такі хлопці і дівчата часто не можуть реалізувати себе в цікавій їм професії, хоч і мають таланти. Для них об'єднання в одну творчу команду зі слабочуючими може стати ще й уроком толерантності, новим досвідом, завдяки якому вихованці дитячих будинків навчаться розуміти і приймати несхожих на них людей.

      В результаті реалізації проекту підлітки повірять в свої можливості, в себе; разом створять міні-спектаклі в формі пантоміми і перформансу, навчаться спілкуватися один з одним і зможуть знайти нові шляхи для творчої і професійної самореалізації в майбутньому.

      Жанр перформативного мистецтва – перформанс у формі пантоміми, тому що саме це візуальне мистецтво зрозуміло для обох груп: нечуючих та чуючих людей і не потребує перекладу.


  Темою перфомансу та пантоміми обрана гостра для нечуючих підлітків проблема жестової мови в їх родинах. 70%  чуючих
українських батьків не спілкуються зі своїми глухими дітками, тому що не знають жестової мови.
Товар добавлен в корзину
Оформить заказ

Смотрите также
от {{product.formated_min_price}}