КІНОТАБОРИ ТА КІНОШКОЛА

ДЛЯ ПІДЛІТКІВ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ

2020

#за підтримки 
Українського культурного фонду

ВІДЕОУРОКИ

ПЕРФОРМАНС ПРО САМОТНІСТЬ
Мрії підлітків з вадами слуху та учнів кіношколи виявилися схожими. Спочатку мріють про любов та мир у родині, а потім стати відомою зіркою. Викладачі КідсМуві – актори і режисери, наче різдвяні чарівники, здійснили деякі мрії хлопчиків і дівчаток з Київського інтернату для глухих дітей №18. Діти зі слухом і без, завдяки цікавості знімального процесу, навчилися комунікувати між собою. Цей процес позитивно вплинув на світогляд тих і інших.
Три місяці учасники проекту займалися акторськими, пластичними, мовними тренажами, працювали з психологічними вправами. Учні інтернату викладали жестову мову для тінейджерів, які не мають проблем зі слухом. Процес кіновиробництва змусив підлітків знаходити нові форми спілкування. Ставши одним організмом, підлітки створили перформанс - від сценарію до монтажу.
 
АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОБЛЕМИ

В Україні існує проблема соціальної адаптації та подальшої інтеграції в суспільство глухих діток, у яких батьки мають здоровий слух. Такі підлітки важко адаптуються у світі тих, хто чує, і не приймаються у середовищі глухих.
Соціальний проект «Планета тиші», згуртовує та навчає кіновиробництву вже четвертий рік більше двох сотен особливих дітей з різних міст України.

2019

Соціальний проект для дітей з вадами слуху. 
КОНЦЕПТ ПРОЕКТУ  2019 року. 
10-денний творчо-соціальний проект для 30 підлітків.  Половина з яких - діти з порушенням слуху. Інші - підлітки з дитячих будинків сімейного типу. Разом діти навчаться створювати пластичні перформанси під керівництвом фахівців. Пластичні міні-етюди побачать юні глядачі дитячих закладів Києва. Сумісна творча праця дітей обох груп на актуальну для глухих дітей тему: проблеми комунікації в родинах підлітків – об’єднає дітей та змусить винаходити нові, креативні форми спілкування.
Платформою для інтеграції обох груп в соціум є розроблена унікальна творча програма: щоденні заняття акторською майстерністю, сценічним рухом, пантомімою, уроки жестової від глухих дітей, тощо.
__________________________________________________
10-day creative and social project for 30 teenagers. Half of which are children with hearing impairment. Others - teens from orphanages of a family type. Together, children will learn to create plastic performance under the guidance of specialists. Young minions will see the plastic mini-sketches of Kyiv's children's institutions. The coherent creative work of the children of both groups on the topic of deaf children: the problems of communication in the families of adolescents - will unite children and force to invent new, creative forms of communication.

A platform for integration of both groups into the society is the unique creative program developed.

ПАРТНЕРИ

СТАНЬ НАШИМ СУПЕР-ГЕРОЄМ
Здійснювати мрії дітей це велика радість!   Отже, без волонтерів дуже сумно і тяжко. Ми шукаємо сміливих поціновувачів кіно та тих хто допоможе нечуючим підліткам навчатися знімати кіно. 
СТАТИ ВОЛОНТЕРОМ
Кожного року ми співпрацюємо з провідними українськими компаніями та медіа, які допомагають нам проводити творчі соціальні проекти на високому рівні. Якщо ви теж хочете стати нашим супергероєм та долучитися до популяризації кіномистецтва серед молоді, то ми запрошуємо вас у лав наших партнерів!
СТАТИ СПОНСОРОМ
Одна голова добре, а дві ще краще! Подекуди мікс із знайомств, інформації, думок і бажань людей, які цікавляться нашими проектами видає шалені результати і мрії дітей здійснюються. Ми дуже вдячні Вам за поради! 
ДАТИ ПОРАДУ

Сюжет в "Ранку на 1+1" про нашу діяльність. 

ДИВИТИСЯ ФІЛЬМ "Планета Тиші"

2018

Творчий проект "Планета Тиші" 
За даними ЮНІСЕФ на 2018 рік в нашій країні нараховується 312 000 дітей, віком від 10 до 16 років, з різними вадами слуху. Розвитком цих дітей зараз займається всього близько 60 спеціалізованих навчальних закладів.

Сьогодні в Україні гостро стоїть проблема соціальної адаптації та інтеграції в суспільство глухих і слабочуючих дітей. Після закінчення корекційних шкіл, навіть маючи творчі здібності,  вони пробують себе в обмеженому колі професій: пакувальники, моляри, прибиральники, столяри, швачки. За радянських часів «інвалідів» соромилися і намагалися ізолювати від суспільства. Їх невпевненість в собі і сьогодні часто стає перешкодою на шляху самореалізації.

Схожі проблеми є і у дітей, які виховуються в дитячих будинках. Вони також замкнуті у своїй соціальній групі, погано адаптовані до життя, у них часто немає мотивації до навчання, пізнання нового і саморозвитку, такі хлопці і дівчата часто не можуть реалізувати себе в цікавій їм професії, хоч і мають таланти. Для них об'єднання в одну творчу команду зі слабочуючими може стати ще й уроком толерантності, новим досвідом, завдяки якому вихованці дитячих будинків навчаться розуміти і приймати несхожих на них людей.
В результаті реалізації проекту підлітки повірять в свої можливості, в себе; разом створять міні-спектаклі в формі пантоміми і перформансу, навчаться спілкуватися один з одним і зможуть знайти нові шляхи для творчої і професійної самореалізації в майбутньому.      Жанр перформативного мистецтва – перформанс у формі пантоміми, тому що саме це візуальне мистецтво зрозуміло для обох груп: нечуючих та чуючих людей і не потребує перекладу.   

Темою перфомансу та пантоміми обрана гостра для нечуючих підлітків проблема жестової мови в їх родинах. 70%  чуючихукраїнських батьків не спілкуються зі своїми глухими дітками, тому що не знають жестової мови.